07 martie 2010

ZIUA MAMEI - 8 MARTIE

ZIUA MAMEI




Ca oricare alt copil, eu imi iubesc mama. Ea este persoana care a fost alaturi de mine si la bine si la rau. De fiecare data cand luam o nota mica, ea imi spunea sa nu fiu trista deoarece data viitoare voi lua o nota mai mare. De fiecare data cand luam o nota mare ma felicita si se bucura pentru mine. De fiecare data cand ceva ma apasa pe sufltet, ea ma consola, facandu-ma sa imi dau seama ca atata timp cat ea este alaturi de mine, pot trece prin orice. In concluzie, Mama este fiinta cea mai draga care ma ajuta sa infrunt fiecare obstacol al vietii si care niciodata nu cere rasplata pentru truda sa. Fiecare zambet al ei este o raza de soare bine-facatoare.Inima sa daruieste numai iubire si bunatate, iar minte ei patrunzatoare si inteleapta ma ajuta sa rezolv micile probleme “ale copilariei”. Chipul mamei este zugravit in cele mai de pret minunatii ale naturii. Boabe de cafea ii sunt ochii, doua piersici dulci si coapte ii sunt obrajii, iar gura o ciresa rosie. Cand m-am nascut, desi plangeam….tu deja ma iubeai. Toate realizarile mele ti le datorez tie. Iti multumesc ca m-ai invatat lucruri importante, care acum, ma ajuta enorm. Esti mai frumoasa ca orice floare rara si ai un parfum deosebit. Ochii tai, care ma privesc intr-un mod deosebit, sunt ca doua stele de pe cer, care sclipesc cel mai tare. Dragi copii, de 8 martie, sa le daruim mamelor noastre flori albe , si sa le spunem cu drag,”Te iubesc!!!”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu